Ჩვენ ონლაინ მაღაზიაში წარმოდგენილ პროდუქციაზე საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ნივთის ბრენდის/მწარმოებლის მიერ მომსახურების ავტორიზებულ სერვის ცენტრ(ებ)ში.

საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს გაყიდვის შემდგომ ნივთის დაზიანების შემთხვევაში მის უფასო შეკეთებას, რაც მოიცავს შეკეთებასა და სათადარიგო ნაწილების ღირებულებას (შეცვლილი, დაზიანებული ნაწილი რჩება სერვის ცენტრის საკუთრებაში). 

Საგარანტიო მომსახურების მისაღებად ნივთის მფლობელმა მომსახურების ავტორიზებულ სერვის ცენტრში უნდა წარადგინოს ჩვენ მიერ გაცემული დამოწმებული Საგარანტიო მომსახურების ბარათი.

გარანტიის პერიოდი მითითებულია (არსებობის შემთხვევაში) თითოეული პროდუქტის “ტექნიკური მახასიათებლები”-ს ველში ბრენდის/მწარმოებლის ოფიციალური გარანტიის მიხედვით. იმ შემთხვევაში, თუ ბრენდის/მწარმოებლის მიერ დადგენილი საგარანტიო პერიოდი 2 წელზე მეტია, 2 წლის გასვლის შემდგომ, ნივთ(ებ)ზე ნაკლის აღმოჩენის შემთხვევაში, რომ ისარგებლოს “მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ” საქართველოს კანონით მისთვის მინიჭებული უფლებებით.

საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება თუ:

  • გასულია ნივთის საგარანტიო ვადა;
  • საგარანტიო ბარათში მონაცემები შეცვლილია, წაშლილია ან დაზიანებულია;
  • ნივთის გამოყენება მოხდება მისი დანიშნულების შეუსაბამო მიზნ(ებ)ით;
  • დაზიანებულია ან ამძვრალია არსებული ლუქი ან ლპომბი;
  • დაზიანებულია ოპერაციული სისტემა ან ნებისმიერი პროგრამული უზრუნველყოფა;
  • ნივთი ფიზიკურად დაზიანებულია, მათ შორის: 
    • აღენიშნება ვიზუალური ან მექანიკური დეფექტი (გაკაწრული, გაბზარული, ჩაჭყლეტილი, გატეხილი, დამდნარი, დამწვარი, დეფორმირებული. მათ შორის იმ შემთხვევაში, თუ მოდელის სპეციფიკაციაში მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა); 
    • დანესტიანებით ან წყლით დაზიანებით (მათ შორის იმ შემთხვევაში, თუ მოდელის სპეციფიკაციაში მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა); 
    • კოროზიით; 
    • არასტანდარტული ძაბვის გამო დაზიანებით, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედებით;
    • პროდუქციის ექსპლუატაციის წესების დარღვევით (ექსპლუატაციის წესები იხილეთ პროდუქციის თანდართულ დოკუმენტაციაში ან მწარმოებლის ოფიციალურ ვებგვერდზე); 
    • შენახვის წესების დარღვევით (არასანიტარულ პირობებში შენახვისა და მოხმარების შემთხვევაში); 
    • ლეპტოპის, მონიტორის, ტელეფონის, ან ფოტოაპარატის ეკრანზე განსაზღვრული რაოდენობის მკვდარი წერტილების არსებობის შემთხვევაში (დეტალური ინფორმაცია იხილეთ მწარმოებლის ოფიციალურ ვებგვერდზე);
    • არაკომპეტენტური (მომსახურების ავტორიზებული სერვის ცენტრის გარეთ) პირების მიერ ჩატარებული არაკვალიფიციური სარემონტო სამუშაოების შედეგად; 
    • შეცვლილია, წაშლილია ან დაზიანებულია ქარხნული სერიული ნომერი;

ასევე გარანტია არ ვრცელდება თუ არის:

  • მობილურ ტელეფონის: ყურსასმენი, USB კაბელი, დამტენი; 
  • პლანშეტის: ყურსასმენი, USB კაბელი, დამტენი; პრინტერის: კაბელი, კარტრიჯი; 
  • ტელევიზორის: პულტი, დენის კაბელი, სათვალეები;
  • მაცივრის: ბიონიზატორი, სათავსოები, თაროები, წყლის დისპენსერი, რეზინები, სახელურები, ნათურები, დენის სადენი; 
  • მიკროტალღური ღუმელის: თეფში, ნათურა, გრილი, სადგამი, ცხაური, ფილტრი, დენის სადენი;
  • სარეცხი მანქანის: შემავალი და გამავალი მილები, ფხვნილის უჯრა, დენის სადენი, საკეტი, კარის რეზინი;
  • გაზქურის / ელ ღუმელის, ზედაპირის: სადგამი, სახელური, კონფორი, რეზინი, დენის სადენი, ჩამრთველი, თვითწმენდის ფილტრი;
  • გამწოვის: ფილტრი, ნათურა, დენის სადენი;
  • მტვერსასრუტის: მილი, ჯაგრისი, ფილტრი, კონტეინერი;
  • მეხსიერების ჩიპი, გადამყვანი, სამუხტი მოწყობილობა, გარე კაბელი და სხვა აქსესუარი;

ნივთის შეცვლა და დაბრუნება დაშვებულია მხოლოდ ქვემოთ ჩამოთვლილ შემთხვევებში:

  • თუ ნივთს გახსნისთანავე (სხვა შემთხვევაში პრექტენზია არ მიიღება) დაუფიქსირდა ვიზუალური დეფექტი. შეძენილი ნივთი მიღებისთანავე უნდა შემოწმდეს კურიერის თანდასწრებით;
  • თუ ნივთს შეძენიდან 3 (სამი) დღის განმავლობაში აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი (არა პროგრამული), ნივთი გამოცვლას ექვემდებარება. მომხმარებელმა აღნიშნულ ვადაში ამის თაობაზე აუცილებლად უნდა გვაცნობოს და შემდგომ დაზიანებული ნივთი წარადგინოს (სრული კომპლექტაციით: ყუთით, დოკუმენტაციით, აქსესუარებით და გარეგნული ზიანის და ნაკაწრების გარეშე) ზემოთ მითითებულ მომსახურების ავტორიზებულ სერვის ცენტრში. იმ შემთხვევაში თუ მომსახურების ავტორიზებული სერვის ცენტრი დასკვნით დაადასტურებს ქარხნულ დეფექტს, ნივთი შეიცვლება კომპანიის მიერ დადგენილი წესით
  • მითითებული ვადის გასვლის შემდეგ მომხმარებელს უფლება აქვს მოითხოვოს მხოლოდ შეძენილი ნივთის შეკეთება. მომსახურების ავტორიზებული სერვის ცენტრი ვალდებულია შეაკეთოს დაზიანებული ნივთი 30 სამუშაო (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები) დღის ვადაში. აღნიშნულ ვადაში, თუ ვერ მოხერხდება შეკეთება ნივთი ექვემდებარება შეცვლას. იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია;
  • ნივთის შეცვლა ხდება იგივე მოდელით (იმ მომენტში თუ ქსელში არ არსებოს იგივე მოდელი, მოხდება ალტერნატიური მოდელის შეთავაზება). ღირებულება აითვლება შეცვლის მომენტში შესაცვლელი ნივთის (ან ქსელში ბოლოს დაფიქსირებული) ფასით 
  • Საგარანტიო პირობები არ ითვალისწინებს დაზიანებული ნივთის მომსახურების ავტორიზებულ სერვის ცენტრში ტრანსპორტირების უფასო მომსახურებას;
  • ფორსმაჟორული მდგომარეობისას შპს „ეი სოლუშენსი“ უფლებამოსილია შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე პირობებში, საგარანტიო ვალდებულებებსა და სარემონტო ვადებში;

Ზემოთხსენებული პირობები არ ზღუდავს მომხმარებელს, რომ ისარგებლოს “მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ” მისთვის მინიჭებული უფლებებით.

წარმოდგენილი საგარანტიო პირობები ძალაში შედის პროდუქტის გაყიდვის მომენტიდან.