ზოგადი ინფორმაცია

როდესაც განახორციელებთ შეკვეთას თქვენ ავტომატურად აცხადებთ თანხმობას ვებგვერდის წესებსა და პირობებზე. შეკვეთის შემდგომ თქვენ მიიღებთ ავტომატურ დასტურს იმეილის საშუალებით, გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შეკვეთა არ ითვლება დასრულებუად. შეკვეთის საბოლოო დასრულება ნიშნავს ნივთის მითითებულ მისამართზე მოწოდებას.

შეკვეთამდე მომხმარებელი ვალდებულია გაეცნოს საიტზე ნივთის მითითებულ მახასიათებლებს. შეკვეთის გაფორმება ნიშნავს, რომ არ აცხადებს პრეტენზიას ნივთის რომელიმე მახასიათებელზე რაც მითითებულია საიტზე.

ფასები საიტზე მოცემულია ლარში დღგ-ს ჩათვლით. ფასები, შეთავაზებები და აქციები შეიძლება შეიცვალოს ნებისმიერ დროს ადმინისტრაციის მიერ.

მიწოდების პირობები

თბილისში შეკვეთა მიეწოდება მეორე ან მესამე სამუშაო დღეს, რეგიონებში მიწოდების ვადა 2-5 სამუშაო დღე. თბილისის მასშტაბით საკურიერო მომსახურება უფასო ან ფასიანი, რომელიც განსაზღვრულია თითოეული ნივთისთვის, გამონაკლის შემთხვევებში ღირებულება თანხმდება ოპერატორთან შეკვეთის დაფიქსირების დროს.

კურიერის მხრიდან ნივთის მიწოდების და მომხმარებლის მიერ ჩაბარების შემდგომ შპს „ეი სოლუშენსი“ (ს/ნ: 416373604) ქვემოთხსენებული ვალდებულებების დარღვევის შემთხვევაში იხსნის ყოველგვარ პასუხისმგებლობას ნივთე(ებ)ის დაზიანებაზე/რაოდენობაზე/მახასიათებლებზე.

მომხმარებელმა ვადლებულია დაზუსტებით გაეცნოს და დაიცვას მოცემული პირობები:

  • ჩაბარების მომენტში ყურადღებით უნდა შეამოწმოს ნივთ(ებ)ის გარეგანი მდგომარეობა და კურიერის მიერ გადაცემულ მიღება-ჩაბარების აქტზე ხელმოწერით დაადასტუროს, რომ: ჩაიბარა შემოწმებული, ფიზიკურად უნაკლო ნივთ(ებ)ი;
  • არ ჩაიბაროს დაზიანებული შეფუთვით მიტანილი გზავნილი და ამ ფაქტის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოს გამყიდველს;
  • გახსნას გზავნილი მის ჩაბარებამდე სანამ კურიერთან მოხდება ხელმოწერით დადასტურება და დარწმუნდეს დაზიანების არსებობის/არარსებობის შესახებ;
  • გზავნილის ჩაბარებამდე შეამოწმოს ნივთების რაოდენობა;
  • გზავნილის ჩაბარებამდე შეამოწმოს მიღებული ნივთ(ებ)ის მახასიათებელები, თუ შეესაბამება მის მიერ შეკვეთილ ნივთ(ებ)ს.

იმ შემთხვევაში, თუ დაზიანებულია ნივთი ან მისი შეფუთვა, ნივთები შეკვეთილ რაოდენობაზე ნაკლებია ან გზავნილი შეუსაბამობაშია მომხმარებლის მიერ განხორციელებულ შეკვეთასთან, მომხმარებელმა არ უნდა მიიღოს ნივთი და ამის შესახებ უნდა აცნობოს “ეი სოლუშენსი”-ს  მხარდაჭერის ჯგუფს მოცემულ ელფოსტაზე: orders@ashop.ge, ან დაუკავშირდეს საინფორმაციო ნომერზე: +995 555 11 00 66.

ასევე შპს “ეი სოლუშენსი” პასუხს არ აგებს მომხმარებლის მიერ მიწოდების წესებით გათვალისწინებული პირობების დარღვევის შედეგად წარმოქმნილ გზავნილის ზიანზე.

დაბრუნების პირობები

Ashop.ge (შპს „ეი სოლუშენსი“ ს/ნ: 416373604) ზრუნავს თითოეულ მომხმარებლელზე, შესაბამისად ვცდილობთ ჩვენს მიერს შეთავაზებული პროდუქცია იყოს მაღალი ხარისხის და მაქსიმალურად დავაკმაყოფილოთ ჩვენი მომხმარებლის სურვილები. ჩვენ ვთავაზობთ მომხმარებლებს ნივთ(ებ)ის გამოცვლას ან თანხის დაბრუნებას ქვემოთ მითითებული პირობების შესაბამისად.

1) ნივთ(ებ)ის უკან დაბრუნება, თუ უბრალოდ მომხმარებელმა გადაიფიქრა შეძენა. დაბრუნება არ ვრცელდება შემდეგ შემთხვევებზე თუ:

  • მომხმარებლის მიერ დარღვეულია ნივთის შეფუთვა (ლუქი, ყუთი, პარკი);
  • დალუქული აუდიო-ვიდეო ჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა და მისი ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა;
  • ნივთის ღირებულება 30 ლარს არ აღემატება;
  • ნივთ(ებ)ს არ ახლავს შეძენის დროს თანდართული ყველა თანმხლები ნაწილი (მაგ: საგარანტიო ფურცელი, აქსესუარები, ნივთზე თანმხლები სხვა დოკუმენტები და სხვა);
  • ჰერმეტულად დაცული ნივთის შემთხვევაში, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და ნივთის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
  • ნივთ(ებ)ი, რომელთა მიმართ არ არის დაცული ექსპლუატაციის პირობები;
  • მიწოდებული ნივთი მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა ნივთს;
  • გახსნილია ჰიგიენური ნივთ(ებ)ი (ყურსასმენი, ეპილატორი, ტრიმერი, თმის საკრეჭი, წვერსაპარსი, კბილის ჯაგრისი და სხვა);
  • ნივთ(ებ)ის, რომლის მიწოდების შემდეგ გამყიდველის მხრიდან განხორციელდა მონტაჟის/მომსახურების ხარჯები. გამყიდველმა ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურება სრულად გასწია და მომსახურების გაწევა დაიწყო მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით;
  • მოხდა დამატებითი მომსახურება, რომელიც განხორციელდა მიწოდების შემდეგ (მონტაჟი, წმენდა, პროგრამების ინსტალაცია და სხვა);
  • ნივთ(ებ)ი, რომელ(ებ)საც აღმოაჩნდება რაიმე სახის ფიზიკური/ტექნიკური წუნი, განსხვავებით ჩაბარების მომენტისა, სადაც მომხმარებელმა ხელი მოაწერა, რომ ჩაიბარა გარეგნულად უნაკლო ნივთ(ებ)ი.

ყურადღებით შეამოწმეთ ნივთ(ებ)ი ჩაბარების მომენტში და კურიერის მიერ გადმოცემულ მიღება-ჩაბარების აქტზე შემდეგ დაადასტურეთ ხელმოწერით. რადგან ხელმოწერით თქვენ ადასტურებთ, რომ ჩაიბარეთ შემოწმებული, ფიზიკურად უნაკლო პროდუქტი.

2) გამყიდველის ვერ ასრულებს დანაპირებს თუ:

  • ვერ ხერხდება საგარანტიო მომსახურეობის შესრულება;
  • შეკვეთის დასრულება შეუძლებელია ნივთის არ ქონის გამო;
  • მიღებული ნივთი რეალურად არ შეესაბამება ონლაინ მაღაზიაში შეძენილ ნივთს;
  • ნივთი დაზიანებული მივიდა მომხმარებლამდე;
  • მომხმარებლამდე ნივთ(ებ)ის მიწოდება ვერ მოხერხდა შეთანხმებულ დროში.

თუ გამყიდველი ვერ ასრულებს დანაპირებს ნივთის დაბრუნების/შეცვლის შემთხვევაში არსებული მომსახურების ხარჯების დაფარვის ვალდებულება ეკისრება გამყიდველს.

ნივთის ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში მომხმარებელმა შეუძლია ისარგებლოს საგარანტიო პირობებით.

მომხმარებლის საყურადღებოდ!

თუ მომხმარებელი გადაწყვეტს ნივთის დაბრუნებას, აუცილებელია ნივთ(ებ)ის მიღებიდან 14 დღის განმავლობაში დააფიქსიროს მოთხოვნა მოცემულ ელფოსტაზე orders@ashop.ge და გამყიდველის მხრიდან დასტურის შემდეგ მომხმარებელმა ნივთი და მისი თანმხლები ნაწილ(ებ)ი გონივრულ ვადაში უნდა მიიტანოს გამყიდველის მიერ მითითებულ მისამართზე.

ნივთის დაბრუნების დროს წარმოქმნილი ყველა ხარჯის ანაზღაურების პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს.

ნივთ(ებ)ი, რომელთა დაბრუნებაც სურთ მომხმარებელს , იმყოფება მომხმარებელის პასუხისმგებლობის ფარგლებში, მათი დაზიანების/დაღუპვის რისკი ეკისრება მომხმარებელს, სანამ ისინი არ მიაღწევენ გამყიდველის მიერ მითითებულ ადგილამდე.

მომხმარებლის მხრიდან ნასყიდობის ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში გამყიდველს უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ სრულად არ დაიბრუნებს გაყიდულ ნივთ(ებ)ს.

ნივთის უნაკლო/გაყიდვამდელი მდგომარეობის დადასტურდება მოხდება დაბრუნების პუნქტში, მომხმარებლის მიერ მყიდველზე ნივთ(ებ)ის გადმოცემის მომენტში.

გამყიდველის მხრიდან მომხმარებელზე თანხის დაბრუნება ხდება იგივე ფორმით, რა ფორმითაც მოხდა თავდაპირველი ანგარიშსწორება. თანხის დაბრუნების მაქსიმალური ვადა – 14 სამუშაო დღე.

ნივთის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ სრული კომპლექტაციით დაუზიანებელი ქარხნული შესაფუთი მასალით. ასევე მომხმარებელი ვალდებულია, შეძენილ ნივთთან ერთად დააბრუნოს შეძენის მომენტში მიმდინარე აქციის ფარგლებში მიღებული აქსესუარ(ებ)ი, ელ.ვაუჩერ(ებ)ი და სხვა ნივთ(ებ)ი. თუ ვერ მოახერხებს აღნიშნული აქსესუარ(ებ)ის, ელ.ვაუჩერ(ებ)ის და სხვა ნივთ(ებ)ის დაბრუნებას მათი ღირებულება გამოაკლდება გამყიდველის მხრიდან მომხმარებლისთვის ასანაზღაურებელ თანხას.

ზემოთხსენებული პირობები არ ზღუდავს მომხმარებელს, რომ ისარგებლოს “უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით” მისთვის მინიჭებული უფლებებით.